Forum Plimbărici

#21 (permalink)
Vechi 30.06.2010, 15:24:58

Implicit re: Balcik

In Bulgaria se incearca crearea unui brand. Esti sufocat de avalansa de suveniruri, toate purtand drapelul bulgaresc, inscrisuri gen : I love Bulgaria, Albena, Golden Sands, etc...Ati vazut si voi, sunt mii de magnetei cu statiunile bulgaresti, tirbusoane, prostioare, prosoape, tricouri, jucarioare, etc...Sunt nationalisti, promoveaza produsele proprii, rahat, dulceata, caramele, vinuri, cosmetice, creme naturale. Ramane pentru mine un mister cine se ocupa cu promovarea; am vazut, ca exemplu, un tirbuson pe care scria " Bulgaria". La noi asa ceva nu exista, tirbusoanele vin din China. Pe banii nostri au reusit sa faca oarece statiuni foarte moderne. Am vazut o statistica : romanii + rusii reprezinta mai mult de jumatate din turisti. Vest-europenii prefera Croatia, Spania, Grecia, Turcia, insa bulgarii nu se lasa...

Ce se intampla cu litoralul nostru este strigator la cer ! SA NE FIE RUSINE !
Publicitate

Fan: I love Amsterdam

Citat:
Postat de andu Vezi mesajul

Ce se intampla cu litoralul nostru este strigator la cer ! SA NE FIE RUSINE !
Sunt perfect de acord. Si parca e din ce in ce mai rau
  #23 (permalink)
Vechi 30.06.2010, 18:54:59

Implicit re: Balcik

M-am gandit si eu, ce anume am putea sa facem macar sa ne tinem turistii in tara, nu mai zic sa aducem si de afara. Eu zic ca avem sanse, numai sa vina odata cineva cu bun-simt si vointa la conducerea tarii...

Deci, pe langa bilet, am platit taxa de statiune ( 6 euro/adult, 3/copil ), vigneta - 10 lv/7 zile, parcarea 5 lv./zi si pentru ca am facut plaja la Albena ( 9 + 9 = 18, deci rotund 20 km zilnic ) am platit si 5 lv/zi parcarea, iar pe plaja platesti 6 lv/umbrela + 6 lv./sezlongul, in cazul nostru 18 lv. zilnic. Adaugam si drumul pana in Bulgaria, depinde unde mergem, sa zicem o medie de 250-300 km in plus fata de Romania. Mai trebuie sa adaugam faptul ca in Bulgaria nu mai umbla cainii cu covrigi in coada, s-au scumpit si la ei toate, iar paritatea RON/ Lv nu ne ajuta deloc. Daca mai pui si faptul ca esti intr-o tara straina ( in urma noastra ca nivel de civilizatie, apreciez eu ) si ai o oarecare teama, cauzata de necunoasterea limbii, alfabetului, drumurilor, obiceiurilor, roamingul, etc ar fi suficiente motive sa alegem altceva.

Trebuie iarasi sa spun ca drumurile lor sunt intr-o stare absolut precara, nemarcate corespunzator, fara placute de orientare, intersectii derutante... categoric, un dezastru !

Am uitat sa spun ca la Hotel Ahilea singura inscriptie in romana era un anunt cum ca ziua hoteliera incepe la ora 14.00, iar, la plecare, camera se preda pana la ora 12.00. Curios, pentru ca altceva in limba romana nu exista ( brosuri, harti, ghid, orientare, meniu, facilitati ); ai zice ca romanii sunt cei care creaza probleme cu predarea camerelor ! In orice caz, inoportun anuntul, tendentios, asa cum parca-parca as zice eu ca sunt tratati romanii in Bulgaria.

Romanii au fost buni pentru perioada de relansare a turismului bulgaresc, perioada de acumulare, acum se face lobby puternic in tarile din Vest, inclusiv Norvegia, Suedia, Olanda, iar unele statiuni, Duni, bunaoara, au inceput sa faca selectia clientilor romani, sau chiar sa nu mai faca oferte pentru Romania ( informatie obtinuta de la operatorul de turism )
Imi cer iertare, insa am multe de spus si o fac chiar cu riscul ca plictisesc.
Revenind la litoralul romanesc. Consider ca imediat trebuie luate urgent urmatoarele masuri :
- montarea de plase in larg impotriva algelor
- acordarea plajelor hotelierilor, astfel incat, la all-inclusiv de exemplu, sa ai casa - masa - plaja fara sa platesti nimic in plus.
- implicarea statului, Primarie, Ministere ( turism, finante, etc ), Apele romane, Jandarmerie, Politie, ANT, ABSOLUT TOATA LUMEA, in actiunea de organizare, reglementare, mediatizare, stimulare, refacere a intreg turismului romanesc.
- acordarea de facilitati pentru acele unitati care aduc turisti straini
- stimularea consumului din productia proprie
- stimularea firmelor care promoveaza brandul Romania
- paza si stricta supraveghere, eliminarea bisnitarilor, speculantilor, cersetorilor, etc
- penalizarea, sanctionarea, inchiderea unitatilor care nu respecta normele legale

In orice caz, imi doresc din tot sufletul ca autoritatile romane sa nu ma mai forteze sa plec din tara si anul viitor.
Oare ministri romani au si ei de gand sa faca ceva pentru tara asta ? Noi mai toleram mult situatia asta ?
  #24 (permalink)
Vechi 28.07.2010, 21:48:02

Înregistrat: 16.06.2010
Mesaje: 9

Implicit re: Balcik

Balcicul este superb. Nu este o statiune unde sa-ti petreci un sejur intreg dar cu siguranta trebuei vizitat. Peisajul este minunat iar o seara petrecuta la o terasa va va placea cu siguranta.
Nu gasiti aici nebunia din marile statiuni bulgaresti, mergeti pentru liniste si frumusete.
De vizitat Castelul Reginei Maria, Gradina Botanica si Capul Kaliakra.
  #25 (permalink)
Vechi 30.07.2010, 16:46:34

Implicit re: Balcik

Foarte adevarat, cu urmatoarele observatii ( observatii pe care le face unul care a fost la Balcic, adica eu ) :
- Balcic-ul nu este o statiune. Este un orasel, asa cum este Eforie Sud, sa zicem
- Daca stai in Balcic mai mult de o zi, ai pierdut banii
- Peisajul este comun pentru acea zona, nu difera de cel din Albena, sa zicem; nu are o particularitate, nu este ceva iesit din comun, doar ca de jos, de la nivelul marii, se vede un oras pe o coasta abrupta, adica se vad case. Casele nu inseamna peisaj.
- Terasele sunt OK ... mananci si pleci ! Niciodata nu am inteles cum ma pot distra mancand pe o terasa ! Nu am sesizat o particularitate a teraselor din Balcic, poate doar pretul sa te incante, fiind mai ieftine decat alte terase de pe litoral. Se poate intampla ca sa fie o formatie din 2, 3 muzicanti care sa lalaie ceva pentru ambient.
NB : in Bulgaria sunt acum in mare voga manelele ( multumesc, Doamne, ca la noi parca s-a mai diminuat fenomenul )
- Adevarat, la Balcic gasiti liniste, multa liniste.
- Castelul Reginei Maria este ca o vila mai mare, nu se viziteaza integral, nu are ceva aparte, poate doar minaretul, care nu se viziteaza. Este frumos, insa trebuie sa ne pastram masura.
- Gradina Botanica este singurul loc cu adevarat minunat, este ceea ce iti ramane in minte si suflet dupa ce ai plecat din Balcic.
- Cap Kaliakra este un loc spectaculos, care se poate vizita in 10 minute.
Daca pui in balanta ce platesti si ce castigi, Balcicul nu este o varianta. Toata lumea spune ca nu este un loc unde poti sa-ti petreci concediul. Pai, atunci, cu ce ocazie se intampla sa ajung la Balcic ?
Cititi ce am scris mai sus, Balcicul nu merita !
  #26 (permalink)
Vechi 02.08.2010, 13:20:37
larisa2006
Guest

Mesaje: n/a

buna
cine poate sa imi trimita si mie poze sa detali despre hotelul ahilea din balcik ,mi-am luat bilete acolo si vreau mai multe detali, multumesc.
  #27 (permalink)
Vechi 02.08.2010, 14:44:12

Implicit Re: Balcik

buna, Larisa !
Pentru ca sa nu mai reiau tot ce am scris despre Balcic si Hotelul Ahilea, citeste, te rog, postarile de la pagina 2. 100% adevarat !!! Poze cu hotelul nu am facut, pentru ca nu aveam motive, decat cu noi prin camera, ceea ce nu prea intereseaza publicul larg. Intai de toate, sa iti spun cum ajungi : intri in statiune ( atentie la viteza, inaintea trecerilor de pietoni limita este 40 km/h ) si mergi drept inainte spre sud. Treci de centrul orasului, cladiri vechi, strazile sunt inguste, cu 2 benzi, la un moment dat se vede marea pe stanga, treci de zona cu case si intri intr-o zona cu padure, mergi mai departe si dupa un delusor iti apare o zona cu magazine pe dreapta, case de schimb ( dughene, nu-ti inchipui altceva ), parcari, tarabe, e zona in care se strang autocarele. Acolo e o intersectie cu o strada spre stanga in coborare, blocata de o bariera ( nu este perpendiculara pe strada principala, unghiul este ascutit dinspre sensul in care mergi ). La capatul strazii respective sunt restaurante, un " Donuts ", etc. Deci, din strada principala virezi stanga, la bariera e un fraier, ii spui " Ahilea ", o ridica, mergi 50 m si pe prima intersectie virezi stanga, mergi inca 100 m si intri pe dreapta in parcarea hotelului. Ti-am spus toate astea pentru ca nu exista niciun indicator, iar noi cu GPS si Google Earth si tot am oprit de 2 ori sa ne dumirim.... Poti sa te uiti pe Google Earth sa te acomodezi cu atmosfera, nu ca te-ar ajuta cu ceva... pune mouse-ul pe cota : 43"24'19.66" N si 28"08,58.34" E. E piscina hotelului.
PS. ideea este urmatoarea : daca iti spun realitatea, pleci cu inima indoita; daca nu iti spun, pot fi acuzat ca mint...Asa ca, daca tot ai luat biletele ... vacanta placuta. Personal, pot sa spun cu tarie ca in Balcic nu mai am ce cauta. Chiar astept sa ne spui impresii la intoarcere. Aaa...sa nu uitam, schimba levele la granita.
  #28 (permalink)
Vechi 02.08.2010, 15:03:30

Implicit re: Balcik

Va mai plictisesc cu un detaliu. Dupa ce am luat bilete, m-am gandit : de unde, puii mei, Ahilea ... in Bulgaria ? Ce treaba are Ahilea cu Bulgaria ? Iata ce inseamna Ahilea : la inceputuri, in vremurile mitice, aluviunile Dunarii nu creasera inca Delta Dunarii. Dunarea se varsa in mare prin 2 brate : Chilia si Sf. Gheorghe. Datorita aluviunilor aduse de Dunare, impresia era ca zona de varsare era ... alba, de aici rezulta ca mai departe, marea cea mare, parea ...neagra. De aici vine denumirea de Marea Neagra. Ulterior s-a creat o insula, pe zona actualei Delte a Dunarii, insula care se pare ca a apartinut lui Ahile, insula numindu-se, firesc, Ahilea ! Deci nu are nicio treaba cu Bulgaria, ne-au furat si denumirile ! Acuma, nu ca ar fi bulgarii foarte vinovati, ei puteau numi hotelul si ... Las Vegas, insa noi, romanii, tare ignoranti ( ca sa nu spun mai multe ) suntem. Avem o istorie colosala, traditii exceptionale si nu stim sa profitam de asta. Pare ca nu suntem capabili sa ne luam odata valul de pe ochi si sa realizam ca avem o tara minunata !
  #29 (permalink)
Vechi 02.08.2010, 15:22:14

Înregistrat: 07.05.2010
Mesaje: 25

Citat:
Postat de larisa2006 Vezi mesajul
buna
Larisa2006,

Daca ai luat deja bilete este cam tardiv sa te interesezi. Decat ca sa stii cumva la ce sa te astepti. Din ce am vad eu, nu e ok sa stai prea multe zile in Balcic. Ce sejur ai acolo?

Cred ca ar trebui sa vezi si ce este in jur, eventual sa te duci in mici excursii de o zi si in alte parti, eventual alte statiuni. Nu ai ce face foarte mutl timp in Balcic.
  #30 (permalink)
Vechi 08.08.2010, 11:19:02

Înregistrat: 02.12.2009

Implicit Re: Balcik

Sunt de acord cu ceea ce ai spus despre Balcik - e o localitate care merita vizitata datorita palatului si a gradinii botanice. Se potgsi terase foarte draguta cu vedere la mare, insa plaja e ingusta iar intrarea in apa este ingreunata de bolovani. Nu as recomanda statiunea pentru un sejur la mare ci mai degraba pentru un weekend.
Publicitate

Nu poti adauga subiecte
Nu poti raspunde
Nu poti adauga atasamente
Nu poti edita mesajele tale

BB code is Activ
emoticoanele sunt Activ
Codul [IMG] este Activ
Codul HTML este Inactiv
Trackbacks are Activ
Pingbacks are Activ
Refbacks are Activ

Ora este GMT +2. Ora este acum 19:49:35.