Forum Plimbărici

#1 (permalink)
Vechi 29.07.2008, 09:48:13

Implicit La mare in Croatia cu cortul

Ceva recomandari despre o statiune linistita, chiar salbatica, cu nisip pe plaja si camping pt cort?
Publicitate
  #2 (permalink)
Vechi 29.07.2008, 15:16:10

Implicit Re: La mare in Croatia cu cortul

Eu nu am recomandari pentru plaje de felul asta, cand am fost eu, la sfarsitul lui septembrie, toate plajele erau salbatice Ne-am oprit in vreo doua locuri sa bagam si noi picioarele in apa si parca toata marea era a noastra...

O localitate care mi-a atras foarte tare atentia este Makarska. Nu am vazut plaja, dar era un loc, nu stiu... altfel...
Uite si o pozica de la o oprire pe malul marii:
Imagini atasate
File Type: jpg DSC00257.jpg (85,3 KB, 97 afisari)

#3 (permalink)
Vechi 30.07.2008, 16:12:21

Implicit Re: La mare in Croatia cu cortul

Mersi Irina! Ce frumoasa e poza ta!!! O sa investighez. Pana acum ma gandisem sa mergem pe Krk, dar cine stie... Cel mai frumos e ca nu avem planuri, nu avem rezervari, mergem si noi unde ne duc rotile masinii.
  #4 (permalink)
Vechi 31.07.2008, 10:07:48
Junior Member

Înregistrat: 29.07.2008
Mesaje: 6

Smile Re: La mare in Croatia cu cortul

nu stiu dar cu cortul pe o plaja din croatia in nici un caz.Ne place marea,soarele dar nu cortul .am fost cetava zile cu cortul si ne-a plakut dar pt o zi max doua si la noi in tara.
  #5 (permalink)
Vechi 20.08.2008, 11:10:04

Am fost, ne-am intors si suntem vii

Am mers cu masina pana pe insula Krk. Punct de frontiera la Moravita, am traversat Serbia - pe drum national pana la Belgrad, apoi pe autostrada. In Serbia este nevoie de carte verde, asa ca sa n-o uitati cumva acasa pt. ca va pun s-o cumparati pe loc cu €130 (am patit-o noi). Drumurile sunt bune, foarte libere, insa nu prea sunt multe indicatoare de directie, asa ca un GPS e binevenit. Autostrada se plateste, si a costat 470 de dinari, adica vreo 6 euro. Nu stiu daca se poate plati si cu euro. Noi am facut un scurt detur prin Vrsac si am scos dinari de la un bancomat. Apropo, foarte frumos oras. Din Serbia am intrat in Croatia si am mers pe autostrada pana aproape de insula, apoi pe drum national. Insula e conectata de continent printr-un pod. Nu mai stiu exact cat au fost taxele de autostrada si pod, insa nu foarte mult...

Am oprit in campingul Jezevac care era foarte plin (banuiesc ca toate erau pline de fapt). Am gasit cu chiu cu vai un loc de cort, din fericire la umbra, insa pe niste bolovani strategic plasati in asa fel incat sa nu ne putem intinde nici unul calumea. Ne-a costat €10/persoana pe noapte. Am apreciat curatenia WCurilor si dusurilor, prezenta unui supermarket si a multor alte pravalii chiar in camping si faptul ca centrul orasului era la 5 minute de mers pe jos si plaja la 2. Plaja era foarte curata, cu pietris. Din pacate, nu cred sa fie multe plaje cu nisip in Croatia... Dupa ce mi-am chinuit talpile pe pietre timp de jumatate de zi, s-a dovedit foarte utila cumpararea unei perechi de pantofi speciali pt. apa.

Mancarea ni s-a parut proasta peste tot, si am incercat destule restaurante. Daca mai ajung pe acolo, o sa-mi gatesc singura. Se poate ca pestele sa fie bun, insa noi n-am incercat pt. ca nu prea ne place.

Orasul este foarte frumos, cu stradute inguste si intortocheate si case frumoase, cu multe flori. Exista si ceva ruine romane si multe fortificatii medievale care pot fi vizitate. De fapt, intreaga insula cred ca e foarte frumoasa, desi noi n-am vizitat pt. ca eram foarte obositi si in cele 3 zile cat am stat am vrut sa ne relaxam.
Imagini atasate
File Type: jpg IMG_0146.jpg (54,4 KB, 66 afisari)
File Type: jpg IMG_0150.jpg (55,4 KB, 54 afisari)
  #6 (permalink)
Vechi 20.08.2008, 22:33:23

Postat de Didi Vezi mesajul
Am fost, ne-am intors si suntem vii

Ma bucur ca v-aplacut excursia, chiar daca nu prea v-a placut mancarea... Bai, ce diferiti suntem, mie mi-a placut la nebunie mancarea in Croatia Nici eu nu prea mananc peste, dar am mancat cevapcici (multi ), o pizza cu smantana de m-am lins si pe degete, lasagna, si o friptura de porc cu un gust pe care nu-l mai simtisem din copilarie... Sotul si perietenii nostri insa au mancat mai mult fructe de mare, foarte rar alceva, si peste. Ei zic ca au fost bune Aaaaa... si pateul lor de ficat e demential, am dat comanda unei colege sa-mi mai aduca acum cand vine din concediu

PS- Mai vrem pozici

#7 (permalink)
Vechi 22.08.2008, 09:47:06

Postat de irina Vezi mesajul

PS- Mai vrem pozici
E posibil sa nu fi nimerit noi restaurantele bune... Tot ce am vazut in Krk era ultra-turistic, si de destul de joasa calitate. Ma gandesc ca daca mergi in zone mai normale, unde-s si localnici in resaturante, calitatea mancarii creste.
Nu prea mai am poze. Eram atat de obositi, ca n-am avut chef de nimic, am stat ca 2 foci pe plaja.
  #8 (permalink)
Vechi 22.08.2008, 21:48:47

Postat de Didi Vezi mesajul
Biiineee... am inteles... te iertam de data asta. Dar v-ati odihnit macar un picut?

#9 (permalink)
Vechi 28.08.2008, 09:38:03

Postat de irina Vezi mesajul
Dap!!! Ne-am odihnit foarte bine!
  #10 (permalink)

Fan: I love Stockholm, Cracovia

cateva pozici din krk
Imagini atasate
File Type: jpg insula peninsula 593.jpg (90,1 KB, 54 afisari)
Publicitate

Nu poti adauga subiecte
Nu poti raspunde
Nu poti adauga atasamente
Nu poti edita mesajele tale

BB code is Activ
emoticoanele sunt Activ
Codul [IMG] este Activ
Codul HTML este Inactiv
Trackbacks are Activ
Pingbacks are Activ
Refbacks are Activ

Ora este GMT +2. Ora este acum 14:11:10.